CODEX Production Suite Licenza Software

CDX-12001

Nuovo

CODEX Production Suite Licenza, Codex Production Suite è un sistema di archiviazione e di pubblicazione completo con strumenti sofisticati per la valutazione del colore e la gestione della LUT, QC, modifica dei metadati e sincronizzazione audio. Supporta ProRes RAID Capture Drive di ALEXA SXT,  ARRIRAW MXF in ARRIRAW, file Phantom Cine, algoritmo per materiale SONY RAW

Maggiori dettagli

Disponibile

Puoi acquistare questo prodotto a rate tramite Consel. Clicca qui per maggiori informazioni.


€ 1.586,00
€ 1.300,00 + IVA

Aggiungi alla mia lista dei desideri

Codex Production Suite è un sistema di archiviazione e di pubblicazione completo con strumenti sofisticati per la valutazione del colore e la gestione della LUT, QC, modifica dei metadati e sincronizzazione audio, in modo da poter gestire e creare tutti i risultati in un unico sistema unificato. Transcodifica in tutti i formati che devi consegnare, più veloce del tempo reale, anche con un input LUT, CDL e 3D LUT.

 

Un flusso di lavoro, indipendentemente dalla camera.
Ancora più importante, il codice salvaguarda il tuo bene più prezioso, il tuo negativo digitale.

Production Suite è disponibile su Mac Pro e MacBook Pro e sull'hardware del Codex, il Vault serie XL. Ideale per DIT, ha tutti gli strumenti necessari per la produzione di quotidiani su set o near-set.

Codex Production Suite include già un set di strumenti completo che include: supporto per le più recenti fotocamere digitali da ARRI, Sony, Panasonic, RED, GoPro, Phantom, Canon; riproduzione a schermo diviso o A/B del materiale originale della fotocamera, con la corretta frequenza di fotogrammi, spazio colore, valori LUT e CDL applicati; strumenti di ridimensionamento e ritaglio delle immagini; metadata che verifica, aggiusta e aggiunge; Strumenti di controllo qualità e reportistica personalizzata; transcodifica rapida dei formati comuni dei quotidiani, come Apple ProRes, Avid DNxHR e H.264; debayering di alta qualità su DPX e Open EXR per i prodotti VFX; e archiviazione tramite LTFS su nastro LTO e Codex Media Vault Library tramite Codex Archive.

  

KEY FEATURES


Non-destructive CDL-based colour grading - create or modify looks and communicate them through to editorial and final colour. CDLs and LUTs can be imported and processed so that externally created “looks” can be applied, either overall or on a shot by shot basis. These “looks” can be baked into the editorial dailies or appended in the metadata information for other deliverables.

Integration with Codex Live for a colour pipeline from camera through to deliverables and beyond.

Add Tangent panels for grading.

Metadata checking, fixing and appending – metadata can then be attached to dailies for increased efficiency in post production.

QC tools – flag any issues, make notes and generate a detailed report, with or without thumbnails.

Audio Sync – import WAV files, playback shots in a proxy window and synchronise the audio files to the shots, based on the timecode.

Full ACES colour pipeline.

Fast but high quality transcoding to common dailies formats, including Apple ProRes, Avid DNxHD and H.264.

High quality debayering to DPX and Open EXR for VFX deliverables.

Archiving using LTFS with full verification to LTO-6 tape with Codex Archive.

 

ONE, UNIFIED CAMERA WORKFLOW
Yes, one workflow no matter what the camera. Perhaps the main unit is shooting with ARRI ALEXA XT but a splinter VFX unit is using a RED DRAGON on a MoVI?

Or a stunt unit is using multiple GoPros, alongside an ALEXA XT?

If you rely on Codex, this common scenario doesn’t cause any headaches. Designed by people who’ve worked in the trenches of modern movie-making, Codex Production Suite works with most of today’s cameras and media so there’s one unified, secure workflow that ties everything together. And to simplify your colour pipeline, Codex supports ACES (Academy Color Encoding Scheme).

 

ARRI RAW and ProRes | Canon RAW and XF AVC | Panasonic V-RAW | RED RAW, ProRes, DNxHD | Sony RAW and XAVC | GoPro H.264 | Phantom RAW

 

CODEX Production Suite License the next evolution of the fully-featured dailies and archiving system featuring sophisticated tools for colour grading and LUT management, QC, metadata editing and audio sync so you can manage and create all your deliverables within one unified system. Transcode to all the formats you need to deliver, faster than real-time, even with an input LUT, CDL and a 3D LUT. This release is a free upgrade for Codex Connect users and continues to support ALEXA SXT users. (use Production Suite 4.1 or above for the latest ALEXA SXT support) 

 

4.6 FEATURES INCLUDE

Support for new Codex Thunderbolt 3 Docks
Support for cross-platform ExFAT RAID-5 filesystem on Transfer Drives
ExFAT RAID-5 Transfer Drive can be used for original camera files, transcoded media, and archiving
Timeline render for dailies
Improved stability and performance of Archive task
4K and UHD H264 profiles
Review supports HDMI output of AJA Io 4K
Review has optimised playback performance for 4K/UHD ProRes files

Please Note  Although Production Suite 4.6.3 supports macOS High Sierra, our recommended version at this time for maximum stability is macOS Sierra.

Non ci sono commenti dei clienti per il momento.

Scrivi una recensione

CODEX Production Suite Licenza Software

CODEX Production Suite Licenza Software

CODEX Production Suite Licenza, Codex Production Suite è un sistema di archiviazione e di pubblicazione completo con strumenti sofisticati per la valutazione del colore e la gestione della LUT, QC, modifica dei metadati e sincronizzazione audio. Supporta ProRes RAID Capture Drive di ALEXA SXT,  ARRIRAW MXF in ARRIRAW, file Phantom Cine, algoritmo per materiale SONY RAW

Scrivi una recensione

Prodotti Correlati